Klachten

Heeft u een klacht?

Het Oogfonds beschouwt een klacht als belangrijk signaal om de service te verbeteren. Daarom horen wij het graag van u als iets niet naar wens verloopt. Bij binnenkomst van een klacht registreren wij deze. Binnen 3 werkdagen ontvangt u een bevestiging. We nemen de klacht uiterlijk binnen 10 werkdagen in behandeling. Indien we een klacht niet binnen die termijn afdoende kunnen behandelen, dan ontvangt u binnen 10 werkdagen een voorstel over de verdere afwikkeling.

Uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld

Klachten die anoniem worden ingediend of niet leesbaar zijn, kunnen niet we niet in behandeling nemen. Onze uitgangspunten bij het afhandelen van een klacht zijn:

  • een snelle behandeling van uw klacht;
  • het verstrekken van duidelijke informatie;
  • aandacht voor uw persoonlijke situatie.

Hoe kunt u een klacht indienen?

Er zijn verschillende manieren waarop u een klacht kunt indienen:

  • telefonisch via 030-29 66 999;
  • via e-mail naar mijnogen@oogfonds.nl. Vermeld hierbij alstublieft contactgegevens zoals naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer.
  • per post, gericht aan Oogfonds, Churchilllaan 16 / 11e etage, 3527 GV Utrecht.
  • Via het klachtformulier. Deze vindt u onderaan de pagina.

Procedure bij mondelinge klachten

Doorgaans zullen wij mondelinge klachten direct kunnen afhandelen. Indien onze medewerker uw klacht niet direct kan afhandelen dan zal deze intern worden doorgezet. Op iedere mondelinge klacht wordt uiterlijk binnen 10 werkdagen gereageerd.

Procedure bij schriftelijke klachten (brief en e-mail)

U ontvangt binnen 3 werkdagen een ontvangstbevestiging. Binnen 10 werkdagen na ontvangst van uw klacht krijgt u een antwoord. Mochten we niet voldoende informatie hebben om uw klacht te behandelen, dan wordt er via e-mail of telefonisch contact opgenomen.

Klachtformulier

"(Vereist)" geeft vereiste velden aan

Dit is wat een persoon ziet met