Heeft u klachten?
Het Oogfonds beschouwt een klacht als belangrijk signaal om de service te verbeteren. Daarom horen wij graag van u als iets niet naar wens verloopt. Bij binnenkomst van een klacht registreren wij deze. Binnen 3 werkdagen ontvangt u een bevestiging. We nemen de klacht uiterlijk binnen 10 werkdagen in behandeling. Indien we een klacht niet binnen die termijn afdoende kunnen behandelen, dan ontvangt u binnen 10 werkdagen een voorstel over verdere afwikkeling.
Uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld
Klachten die anoniem worden ingediend of niet leesbaar zijn, kunnen wij niet in behandeling nemen. Onze uitgangspunten bij het afhandelen van een klacht zijn:
- een snelle behandeling van uw klacht;
- het verstrekken van duidelijke informatie;
- aandacht voor uw persoonlijke situatie.
Hoe kunt u een klacht indienen?
Er zijn verschillende manieren waarop u een klacht kunt indienen:
- telefonisch via 030-29 66 999;
- via e-mail naar mijnogen@oogfonds.nl. Vermeld hierbij alstublieft contactgegevens zoals naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer.
- per post, gericht aan Oogfonds, Churchilllaan 11 / 16e etage, 3527 GV Utrecht.
- Via het klachtformulier. U vindt dit formulier onderaan deze pagina.
Procedure bij mondelinge klachten
Doorgaans zullen wij mondelinge klachten direct kunnen afhandelen. Indien onze medewerker uw klacht niet direct kan afhandelen dan zal deze intern worden doorgezet. Op iedere mondelinge klacht wordt uiterlijk binnen 10 werkdagen gereageerd.
Procedure bij schriftelijke klachten (brief en e-mail)
U ontvangt binnen 3 werkdagen een ontvangstbevestiging. Binnen 10 werkdagen na ontvangst van uw klacht krijgt u een antwoord. Mochten we niet voldoende informatie hebben om uw klacht te behandelen, dan wordt er via e-mail of telefonisch contact opgenomen.
Klachtformulier
"(Vereist)" geeft vereiste velden aan